Je hebt al een entreebewijs (zonder vaste bezoekdatum) voor het Dolfinarium

Er zijn verschillende type entreebewijzen van het Dolfinarium. Kijk bij jouw soort entreebewijs voor de juiste uitleg.

Het maken van een reservering kan alleen via onze ticketshop, het is niet mogelijk om dit per mail of telefonisch te kunnen doen.

Heb je een entreebewijs op datum? Dan hoef je geen aanvullende reservering te maken.

Ik heb eerder een kaartje zonder specifieke bezoekdatum gekocht via www.dolfinarium.nl (bijv. Black Friday tickets)

Voer de éérste 16 cijfers van van de lange reeks getallen die een stukje onder barcode staan in het vakje ‘Promotiecode’ in en druk daarna op de button ‘Valideer’ (per persoon). Het gaat om de lange reeks getallen die om de vier getallen is onderbroken door een liggend streepje. Vul alleen de eerste 16 cijfers in, dus niet de totale cijferreeks.

Zodra je vervolgens op ‘Boek nu’ klikt zie je de beschikbaarheidskalender en kun je de gewenste bezoekdatum, het aantal personen en eventuele kinderen jonger dan 3 jaar en/of begeleiders selecteren.

Klik vervolgens op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

Als je meerdere reserveringen wilt maken dien je voor elke reservering een nieuwe code in te vullen van het corresponderende ticket. Zodra het eerste ticket in de winkelwagen is toegevoegd, kun je de volgende code in het vakje ‘Promotiecode’ invoeren en de tweede reservering maken.

Herhaal deze stappen voor eventuele meerdere reserveringen.

Heb je alle reserveringen gemaakt? Rond dat de bestelling af als gast, of maak een account aan.

Controleer de data van je tickets goed voordat je de reservering definitief maakt, het is niet mogelijk om de data later nog te wijzigen!

 

Ik heb via een partner van Dolfinarium een kaartje voor het Dolfinarium gekocht (bv. via de VakantieVeilingen of Social Deal)

Voer alle 16 cijfers van de barcode in het vakje ‘Promotiecode’ in en druk daarna op de button ‘Valideer’ (per persoon).

Zodra je vervolgens op ‘Boek nu’ klikt zie je de beschikbaarheidskalender en kun je de gewenste bezoekdatum, het aantal personen en eventuele kinderen jonger dan 3 jaar en/of begeleiders selecteren.

Klik vervolgens op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

Als je meerdere reserveringen wilt maken dien je voor elke reservering een nieuwe code in te vullen van het corresponderende ticket. Zodra het eerste ticket in de winkelwagen is toegevoegd, kun je de volgende code in het vakje ‘Promotiecode’ invoeren en de tweede reservering maken.

Herhaal deze stappen voor eventuele meerdere reserveringen.

Alle reserveringen gemaakt? Rond dat de bestelling af als gast, of maak een account aan.

Heb je tickets via de Jumbo gekocht? Kijk dan hieronder, je hoeft geen extra reservering te maken.

Controleer de data van je tickets goed voordat je de reservering definitief maakt, het is niet mogelijk om de data later nog te wijzigen!

Ik heb tickets gekocht via de Jumbo, moet ik een reservering maken?

Nee, als je je ticket(s) via de Jumbo hebt aangeschaft hoef je geen aanvullende reservering te maken voor je bezoek. Je hoeft ook geen extra reservering te maken voor een kindje van 0, 1 of 2 jaar oud.

Ik heb een abonnement

Voer de unieke code in die je via de e-mail van ons hebt ontvangen in  het vakje ‘Promotiecode’ en druk daarna op de button ‘Valideer’(voor ieder gezinslid). Je kunt nu de datum en het aantal personen selecteren waarvoor je wilt reserveren.

Ik kan geen reservering maken, maar ik zie nog wel tickets beschikbaar in de webshop.

Omdat we voor tickets gekocht via het Dolfinarium een andere capaciteit hanteren dan voor tickets gekocht via een partner kan het voorkomen dat je geen reservering meer kunt maken, terwijl je voor die dag nog wel tickets in onze webshop kunt kopen.

Volg Dolfinarium
op social media!

Dolfinarium

Reserveer jouw bezoek!

Reserveer nu jouw bezoek voor seizoen 2021 en ontdek de wondere waterwereld van héél dichtbij!

Volgende show: 13:30 uur - Dolfijnenshow
Op dit moment: Actueel weerbeeld als pictogram 22 °C