Je hebt al een entreebewijs voor het Dolfinarium

Er zijn verschillende type entreebewijzen van het Dolfinarium. Kijk bij jouw soort entreebewijs voor de juiste uitleg.

 

Ik heb eerder een kaartje gekocht via www.dolfinarium.nl

Voer de eerste 16 cijfers van je barcode in het vakje ‘Promotiecode’ in en druk daarna op de button ‘Valideer’ (per persoon).

Ik heb via een partner van Dolfinarium een kaartje voor het Dolfinarium gekocht (bv. via de ANWB of Social Deal)

Voer alle 16 cijfers van de barcode in het vakje ‘Promotiecode’ in en druk daarna op de button ‘Valideer’ (per persoon).

Ik heb een abonnement

Voer de unieke code in het vakje ‘Promotiecode’ en druk daarna op de button ‘Valideer’(voor ieder gezinslid)

Ik kan geen reservering maken, maar ik zie nog wel tickets beschikbaar in de webshop.

Omdat we voor tickets gekocht via het Dolfinarium een andere capaciteit hanteren dan voor tickets gekocht via een partner kan het voorkomen dat je geen reservering meer kunt maken, terwijl je voor die dag nog wel tickets in onze webshop kunt kopen.

Ik heb tickets gekocht via de Jumbo of Vakantieveilingen, moet ik een reservering maken?

Nee, als je je ticket(s) via de Jumbo of Vakantieveilingen hebt aangeschaft hoef je geen aanvullende reservering te maken voor je bezoek.

Volg Dolfinarium
op social media!

Dolfinarium

Reserveer jouw bezoek!

Reserveer nu jouw bezoek voor seizoen 2020 en ontdek de wondere waterwereld van héél dichtbij!

Volgende show: 13:30 uur - Dolfijnenshow
Op dit moment: Actueel weerbeeld als pictogram 22 °C